Reálné recenze hostů

Vážit si zpětné vazby hostů patří do jédné z hodnot Chateau Mcely.

Proto všem hostům posíláme po ukončení pobytu krátký dotazník, neboť právě tato zpětná vazba je pro nás cennou inspirací při zdokonalování našich služeb a můžeme tak přinášet ještě větší zážitek z pobytu u nás.


Hodnocení

370
30
7
4
5
5/5
Zobrazit celou recenzi

Jako vždy úžasné. Pan Honza nás opět překvapil a potěšil s jeho kuchařských uměním a fantazií. Masáže, nezapomenutelný zážitek. Těšíme se, až vás znovu navštívíme. Krásného Valentýna

Hodnocení kategorií

Odpověď na toto hodnocení byla vložena 19. 2. 2022

Milá paní Radko, děkujeme za Vaše krásná slova, kterých si vážíme. Hýčkat naše hosty a snažit se plnit jejich přání je naším posláním a jsme neskonale šťastni, když si u nás hosté odpočinou, užijí si gastronomické zážitky v restauraci Piano Nobile a naberou spoustu nové energie v zámeckém SPA. Děkujeme za slova chvály a kolegům i kolegyním s radostí vyřídíme! Bude potěšení Vás přivítat i při příští příležitosti. V dokonalé úctě, Marcela Hájková Guest Relations Manager

Milá paní Radko, děkujeme za Vaše krásná slova, kterých si vážíme. Hýčkat naše hosty a snažit se plnit jejich přání je naším posláním a jsme neskonale šťastni, když si u nás hosté odpočinou, užijí si gastronomické zážitky v restauraci Piano Nobile a naberou spoustu nové energie v zámeckém SPA. Děkujeme za slova chvály a kolegům i kolegyním s radostí vyřídíme! Bude potěšení Vás přivítat i při příští příležitosti. V dokonalé úctě, Marcela Hájková Guest Relations Manager

5/5
Zobrazit celou recenzi

Úžasný pobyt po všech stránkách - přenádherné interiéry i zahrada, nejmilejší a nejochotnější personál, útulné a velice pohodlné pokoje a postele, vynikající jídlo. Jen v koupelně bych uvítala nějakou poličku/skříňku u umyvadla a zrcadla, není si tam kam dát věci + nefunguje světlo u elektrického zrcátka. Ale jsou to maličkosti.

Hodnocení kategorií

Odpověď na toto hodnocení byla vložena 8. 2. 2022

Vážená paní Katko, velice Vám děkujeme za krásný komentář, který nám vykouzlil úsměv na tváři. Vaši zpětnou vazbu, která se týká prostoru koupelny, jsme předali našemu technickému úseku. Velmi vám za ni děkujeme. Přejeme Vám krásný den a již nyní se těšíme na další milé setkání s Vámi. V dokonalé úctě, Klára Škorpilová, Guest Relations Assistant

Vážená paní Katko, velice Vám děkujeme za krásný komentář, který nám vykouzlil úsměv na tváři. Vaši zpětnou vazbu, která se týká prostoru koupelny, jsme předali našemu technickému úseku. Velmi vám za ni děkujeme. Přejeme Vám krásný den a již nyní se těšíme na další milé setkání s Vámi. V dokonalé úctě, Klára Škorpilová, Guest Relations Assistant

5/5
Zobrazit celou recenzi

Plná spokojenost, vše na špičkové úrovni. Pěkné ubytování, příjemný personál, perfektní jídlo. Není moc co vytknout.

Hodnocení kategorií

Odpověď na toto hodnocení byla vložena 24. 1. 2022

Vážený pane Nováku, mnohokrát děkujeme za Vaše milá slova a jsme velmi rádi, že jste si u nás odpočinuli a odjížděli od nás spokojeni. Nezbývá, než se těšit opětovně na Vaši návštěvu a budeme poctěni, pokud se k nám vrátíte a my Vám budeme moci opět zprostředkovat chvíle plné odpočinku a relaxace. V dokonalé úctě Marcela Hájková Guest Relations Manager

Vážený pane Nováku, mnohokrát děkujeme za Vaše milá slova a jsme velmi rádi, že jste si u nás odpočinuli a odjížděli od nás spokojeni. Nezbývá, než se těšit opětovně na Vaši návštěvu a budeme poctěni, pokud se k nám vrátíte a my Vám budeme moci opět zprostředkovat chvíle plné odpočinku a relaxace. V dokonalé úctě Marcela Hájková Guest Relations Manager

3/5
Zobrazit celou recenzi

Pobyt jsme absolvovali v listopadu. Chateau mcely jsme navštívili již asi po páté. Kdybych tam byla teď poprvé, možná bych si řekla, že naposled. Jediné, co vnímám jako top, je jídlo a restaurace. Jinak mám pocit, že se úroveň služeb a hotelu neustále snižuje. Chybělaty mi tam vůně - kdysi jste každý večer na chodbách hotelu dávali difuzér s esencemi. To samé platí o pokojích - vůně ze chateau mcely prostě někam zmizely. Taky jsem pokaždé absolvovala nějaký masážní rituál. Teď naposledy jsem byla hodně sklamaná. Masáž byla průměrná - masérka měla strašně dlouhé nehty, a to při masáží vadí. Navíc mi byla šílená zima. Byla jsem v altánku a 2 a pul hodiny jsem doslova mrzla. Oheň byl malý, masérka dala pouze jedno poleno a pak už ne. Taky je v celém hotelu hrozné přítmí, až tma. To samé platí o restauraci. Chápu, že je to nejspíš nějaký trik, jak vytvořit komorní atmosféru. Ale upřimně, takové šero je pro některé lidí prostě nepříjemné. Ne každý má zrak jako orel. Tu restauraci ještě pochopím, protože nelze vyhovět všem (i když i tady si myslím, že pokud jsou v restauraci dva obsazené stoly, cisnik by se mel zeptat, zda by nemel vice rozsvitit), ale proč je přítmí i na pokojích? Proč bych měla mít na pokoji tmu? To je přece moje věc. Na pokoji nelze ani cist. Jakoby jsem mela príkazem, že mam pouze spat nebo sledovat tv. Poprosila jsem pokojskou o další lampu, donesla mi ji, ale stejně to byla chabá pomoc. Svetlo jsme meli na plne koule, ale pořád byla tma. Bylo to hodně nepríjemne a ani jsem nemela chuť v tom pokoji být. Šlo o pokoj Afrika. Takhle bych mohla pokračovat dál. Možná se zdá, že jsou to pouze detaily. Ale jsou to právě detaily, které člověka do hotelu vrátí a které dělají z hotelu špičku. Mám pocit, že ten původní záměr, spiritualita, síla a energie hotelu se vytrácí a z magie se stává rutina, kterou udržují lidé, kteří si to už vůbec neužívají….

Hodnocení kategorií

Odpověď na toto hodnocení byla vložena 15. 1. 2022

Milá paní S., děkujeme za Vaši zpětnou vazbu, které si velmi vážíme, za Vaše osobní postřehy a Váš čas, který jste věnovala sepsání tohoto hodnocení. Je nám opravdu líto, že tentokráte Chateau Mcely nenaplnilo Vaše představy a přání. Obzvlášť se omlouváme za masáž, mrzí nás, že jste si při ní neodpočinula, tak jak jste potřebovala. Věříme, že budeme mít v budoucnosti příležitost napravit špatný dojem z této poslední návštěvy našeho spa. Děkujeme za pochopení. Aromalampy ve veřejných prostorách nově plníme vůní Pure Air, která čistí vzduch a umožňuje lepší dýchání. Moc jsme chtěli udělat maximum pro Vaši ochranu při pobytu. Velmi rádi Vám do pokoje při příštím pobytu připravíme další osvětlení vhodné pro čtení, které nově pořizujeme a aroma lampu pro krásnou vůni. Bude nám ctí, pokud nám zachováte přízeň a budeme mít příležitost Vás opět přivítat, postarat se o Vaše pohodlí a prožitek z pobytu na Chateau Mcely. V dokonalé úctě, Marcela Hájková Guest Relations Manager

Milá paní S., děkujeme za Vaši zpětnou vazbu, které si velmi vážíme, za Vaše osobní postřehy a Váš čas, který jste věnovala sepsání tohoto hodnocení. Je nám opravdu líto, že tentokráte Chateau Mcely nenaplnilo Vaše představy a přání. Obzvlášť se omlouváme za masáž, mrzí nás, že jste si při ní neodpočinula, tak jak jste potřebovala. Věříme, že budeme mít v budoucnosti příležitost napravit špatný dojem z této poslední návštěvy našeho spa. Děkujeme za pochopení. Aromalampy ve veřejných prostorách nově plníme vůní Pure Air, která čistí vzduch a umožňuje lepší dýchání. Moc jsme chtěli udělat maximum pro Vaši ochranu při pobytu. Velmi rádi Vám do pokoje při příštím pobytu připravíme další osvětlení vhodné pro čtení, které nově pořizujeme a aroma lampu pro krásnou vůni. Bude nám ctí, pokud nám zachováte přízeň a budeme mít příležitost Vás opět přivítat, postarat se o Vaše pohodlí a prožitek z pobytu na Chateau Mcely. V dokonalé úctě, Marcela Hájková Guest Relations Manager

5/5
Zobrazit celou recenzi

Naprosto nezapomenutelný pobyt, vše bylo perfektní.

Hodnocení kategorií

Odpověď na toto hodnocení byla vložena 17. 1. 2022

Vážená paní Kamilo, děkujeme za Váš krásný komentář. Velmi nás těší, že jste si pobyt užila. Věříme, že Vás budeme moci opět brzy přivítat u nás na zámku a opět udělat Váš pobyt nezapomenutelným. Přejeme Vám krásný den. V dokonalé úctě, Klára Škorpilová, Guest Relations Assistant

Vážená paní Kamilo, děkujeme za Váš krásný komentář. Velmi nás těší, že jste si pobyt užila. Věříme, že Vás budeme moci opět brzy přivítat u nás na zámku a opět udělat Váš pobyt nezapomenutelným. Přejeme Vám krásný den. V dokonalé úctě, Klára Škorpilová, Guest Relations Assistant